söndag 16 augusti 2015

Svartåloppet 2015

Svartåloppet avslutar sommaren för oss precis som alla tidigare år. Förra året deltog jag för första gången och tanken var att jag skulle vara med i år också. Men under sommaren har det blivit riktigt lite löpträning på grund av ett knä som jag haft problem med och dessutom fick jag känningar av allergin dagarna innan loppet, med rinnande, svidande ögon och allmän matthet. Så det blev inget lopp för mig, sparar krafterna till Tjejmilen istället. Men övriga familjen ställde upp som vanligt. 









På kvällen var det traditionsenlig Pub-kväll med grillning i Folkets Park. Så var semestern officiellt slut för vår del och dags att ta tag i vardagen igen. Hösten kommer att bestå mycket av hemmafixande, en del målning och små saker här och där som blivit bortprioriterade ska fixas till. Får se hur mycket annat vi hinner med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar