onsdag 18 februari 2015

Bio och klättergym

Inför varje lov brukar jag fråga  barnen vad de skulle vilja göra och så försöker jag fixa så vi kan göra åtminstone en av sakerna. Den här gången stod klättergymmet i Örebro högst upp på dotterns lista. Vi var ju där i november och sedan dess har hon tjatat om att få åka tillbaka. Eftersom de öppnar först på eftermiddagen så hann vi med bio innan, Sune i fjällen. Helt galen film med många skratt. Kanske är jag lättroad men kul var det och till viss del känner jag igen vår familj i galenskaperna.

Sen blev det klättergym och då anslöt även maken som jobbat hela dagen. 


 Den här gången testade även jag att klättra, med lite instruktioner från dottern först så klart.




Blev rätt nöjd med att orka klättra några steg i alla fall. Hörde maken mumla något om att "Var beredd på att ringa ambulans". Förstår inte alls vad han syftade på.



Tyvärr var det lite mycket folk den här gången så det var svårt att komma åt att klättra som vi ville, på de lätta ställena alltså. Och sonen tyckte inte alls att det var kul. Så vi stannande inte så länge utan åkte hem och åt semla istället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar